00.27

Min älskling kom hem för en stund sedan, så nu väntar jag bara på att han ska duscha klart innan vi kryper i säng. Själv somnade jag redan när jag skulle lägga Alva - tredje kvällen i rad - & drömde fruktanvärda mardrömmar. Så för mig blir det nog ingen sömn än på ett tag, jag får fortsätta läsa min bok & hoppas på att kunna skaka av mig känslorna från drömmen. Tur för mig att 'Häxan från Portobelo' lyckats avleda mig relativt bra hittills.

Fick ännu ett mail idag som ger mig ännu mer att gå på vad gäller mina planer inför framtiden. Det ser ut som att jag måste spara en massa pengar - men mindre än vad jag räknat med - det närmaste året. Men jag vill verkligen, så nu gäller det att köra på en idiotsäker & vattentät budget varje månad. Kom igen älskling, det här klarar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0