Ärligt stulet

Stulet från Isa's blogg, isaballe.blogspot.com;

Är i mora och chillar inför Barcelona.
Hängde med Kinne och hennes sweet-thumbs.
Vi gick ut med hunden och Alvis,
snackade drömmar och framtider
Alva är ju sötaste ungen i stan även
fast hon gillar att bära bajspåsen,
typ går och bär med armen sträkt rätt ut - råsöt
så vi traskar vidare och fortsätter ha det nice
….Tills en ivrig old lady kom
ut från en port med sin ladyfriend….
-Nämen hej lillkillen!
Damen får för sig att Alva är en dude men
Alva tar inte illa upp, hon bara kollar på damen
med sin bajspåse i handen..
Kinne däremot försöker berätta att Alva faktiskt är en tjej men
damen lyssnar inte alls för hon är alldeles för peppad…
…på bajspåsen! Typ aimar for it!
-Nämen har du godis till mig!? Åh vad söt!
Lady Dam klämmer och känner på världens svartaste
påse som är full av bajs, hon klämmer och
vill typ knyta upp den!!
Då kan man ju inte annat än börja dö, jag
skrattar, asgarvar och kan omöjligt sluta!!
(Jag är ju inte alls van vid ivriga överpeppade tanter som
tror att det är godis i varenda påse dom ser!)
Kinne tar i alla fall förnuftet till fånga och piper till
-Alltså det där är bajs!
Då slänger tanten tillbaka påsen till Alva och hojtar
“Aaahh! din lilla rackare, jag trodde du
hade godis till mig!!”

Jag skrattar ännu mer hejdlöst men måste hejda
mig en hel del när jag inser att vi ska åt samma håll.
Det var bara så sjukt hela grejen!
AMAGAAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0