Mamma till en treåring

Det slår mig allt oftare. Hur fort tiden går. Igår var det kalas på schemat. När Emelie frågade Alva hur många år hon blev så svarade hon stolt; 6! Inte riktigt än, som tur är. Kalaset fortgick i vår egen lilla ångbastu till lägenhet. Våra nära & kära avlöste varandra. Alva firade sin treårsdag med både mamma & pappa, för första gången. Det bjöds på Hello-Kitty-tårta, hallon-smulpaj & delicatobollar. Alva var helt extas över alla presenter & alla som dök upp på fika. Tack underbara Syster, Micke, Jim, Emelie, André, pappa Sebastian, Beba, Kelley & Isa. Glömde jag någon så får ni klaga.

Såhär dagen efter kalas så fick jag lov att städa ännu en gång. På kvällen blev det en liten fisketur också. Det regnade en massa, & vi fick bara abborrar, men det var precis vad jag behövde för att bara få koppla bort allt annat en stund. Alva är trots allt, en rätt tålmodig treåring, & livet är rätt underbart trots allt. Jag är mamma till en treåring, det är fantastiskt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0