05.07

Jag borde veta bättre vid det här laget. Jag borde förstå att jag aldrig får gå & lägga mig direkt när jag kommer hem. Igår. Hundkiss fulla vardagsrumsgolvet. Efter att inte ha kissat inne på över ett halvår. Idag. Hundbajs i hela köket. Jag spyr av mental utmattning. Om Corint är mentalt understimulerad så är jag minsann motsatsen, & jag vet inte om det är bättre. Kul att en av tre faktiskt är rumsren. Tack Corona. Snövit är trotsig katt lite som hon vill. Wierd med tanke på att hon är 4 år. Imorgon blir det operation om-möblering. Allt för att minska Corints tuggande. Feromoner verkar ju knappast hjälpa på henne heller så. Det kommer sluta med att jag får lov att stänga in henne i köket på nätterna & när vi är borta. En hundgrind. Känns trist att ens behöva tänka på det, men jag har fan inte råd att köpa nytt av allt. & vissa saker som hon redan mumsat på går ju aldrig att ersätta..

Ilskna ord, huller om buller. Jag är helt slut, & fortfarande irriterad. Jag skyller på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0