23.17


Andra dagen på Orsa Strand. Trivs riktigt ordentligt måste jag erkänna. Hoppas att jag får jobba på måndag igen, det är bara min sömn som står lite i vägen. Men förhoppningvis så får jag ta passet som börjar tolv & hinna sova lite efter en helg av dag-&-natt-jobb. Det behövs, jag känner mig själv på den fronten. Men jag får hoppas på att det blir fler gånger för min del. Annars verkar jag inte hinna med så mycket mer än att jobba just nu, imorgon börjar ju en hel helg på tåget också.. så det enda jag hinner med är väl att plocka lite hemma, sakna min dotter som är borta hos sin pappa & sova. Men det passar mig rätt bra också. Det blir inte riktigt lika långt till målet på så vis. Varenda krona räknas enligt min filosofi. & nästa månad så vore det skönt att kunna lägga undan några tusen. Det är bra med mål, det kommer jag nog långt med..

Måste hinna med att planera inför det stundande tre-års-kalaset också, det får ju lov att bli lite fika & tårta. Lite presenter ska väl donnnan ha också, annars blir hon besviken nu när hon gett mig sin lista med önskemål.

'Mamma, jag vill ha en grön klänning, en rosa klänning, en lila klänning, lera & gosedjur' Kraven var ju inte omöjliga, så det måste jag nog nästan låta henne få. Sen blir det lätt lite mer än så, men det är hon faktiskt värd ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0