Nya omgivningar

Blev inringd på jobb igår på Orsa Strand. Riktigt kul! Fina lokaler, trevlig personal, rent & fint. Allting flöt på & även fast jag aldrig varit där tidigare så kändes det som att jag hittade min plats rätt fort. Så idag ska jag tillbaka & köra pass nummer två. Det är också anledningen till att jag inte hunnit lägga in några bilder än. Förlåt. MEn just nu är jag helt lyrisk över att få jobba på ett nytt ställe där jag verkligen kände mig uppskattad & där mina insatser märktes. Ska faktiskt ta & göra lite mer hemma än att bara diska innan Jim kommer också, vill ju inte behöva ha dåligt samvete när jag helt plötsligt bara åker iväg på nya jobb hur som helst. Jag har minsann en ganska så awesome grabb när allt kommer till kritan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0