Solsken & Fröken Naken

Hela vintern så fryser jag. Sätter på mig lager på lager & huttrar mig igenom månader av kyla. Så när solskenet kommer med sommarens alla underbara dagar, då strippar jag & kläderna ligger på alla möjliga udda platser i lägenheten. Jim tycker att jag är naken jämt, struttar runt iklädd minsta möjliga. Men hittills har jag inte vågat mig till stranden än, det får nog faktiskt vänta ett tag till. Jag älskar dagar på stranden. Med frukt & glass & massor av solsken.

Idag kliar mina ögon. Igen. Jag funderar på att krypa in under täcket igen efter att ha varit vaken 2,5 timmar. JAg har inte lärt mig att uppskatta ensamhet än. Det kanske kommer, kanske inte. Jag känner mig bara bevärad av att behöva vara själv. Sitta & stirra framför mig & inte registrera något på riktigt. Så istället så kryper jag tillbaka in i mörkret i sovrummet & fyller på mina sömndepåer lite. Puss.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas sömndepåerna är rejält påfyllda nu! Kram

2010-06-17 @ 14:14:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det borde dom vara, men det finns alltid behov av att fylla på ;D Kram.

2010-06-18 @ 13:13:26
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0