A weekend away


För ett tag sedan hängde jag med Isa. Hon var hemma i Mora en kort period, & det kändes som evigheter sedan som vi faktiskt träffades på riktigt, & inte bara råkade springa på varandra på mataffären. Vi satt i timmar & bara analyserade livet. Hur långt vi kommit, & vart vi faktiskt vill nå. Hon är enkel Isa. Hon är enkel & virvlande på samma gång. Hon är som en frisk fläkt mitt i allt som tillhör vardagen. & sen är hon vacker. Inifrån & ut.

Efter några timmar så avslöjade hon vad hon köpt i julklapp till André & Nicolina. Biljetter till 'The last Bounce'! Självklart så tog det inte många minuter innan jag beställt två biljetter. Så.. i slutet av april så åker jag, min Sockertopp, Isa, Nocolina & André till Stockholm. Det kommer att bli oförglömligt, minst!


Kommentarer
Postat av: nicooo

jaa de blir så crazyfun!!!! :DDD wööööö.

2010-03-11 @ 18:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0