Älskade vardag

Idag har Alva varit hemma från dagis. Efter att jag klippt mig på Hannas salong - riktigt nöjd med resultet - så tittade vi förbi André & Em på en cigg. När vi kom hem så gick vi en vända med Corint, innan vi åt lite mellanmål & sov 'middag'. På kvällen har vi mest myst framför tvn. Vi hann med att bada hunden också. Alva stod för godis-matandet medan jag duschade, tvålade & sköljde. Sedan skulle det blåsas & kammas, putsas & donas. Nu ser hon ut som en vit liten dunboll. Så söt så.

 

Snart kommer Hunn hem & pussas lite innan jag & Corint kilar iväg till jobbet. En perfekt promenad för lilla fröken det där. Sist var hon helt överlycklig eftersom vi sprang hela vägen hem. Hon behöver få komma ut lite mer, & det är skönast att gå på kvällen när det inte är fullt lika mycket att vara nyfiken på.

 

Med lite musik så kan jag nog ta mig igenom den här natten också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0