Paus från omvärlden

Idag har jag & Hunn nästan bara legat hemma i soffan. Visst, vi tvättade en massa också - & lyckades glömma en del tvätt i torkrummet som vi måste ner & hämta tidigt imorgon - men förutom det så kryssade vi inte många saker på listan. Kikade massa avsnitt av 'True Blood' & hämtade även upp Annika - som jag saknat till tusen de senaste veckorna - så att hon kunde krypa ner i soffan med oss framför ännu fler avsnitt. 1,2 kilo godis, Cola, & WELL´s ♥

Gulligast på hela dagen var den lilla tanten som kom på mig & Hunn med att pussa på varandra i hissen. När vi kom upp till tredje våningen & dörren öppnades så tittade hon chockat på oss innan hon fick luft & började småskratta. 'Puss, puss - Haha - puss på er' Jag trodde först att hon skulle ta illa upp & hann nästan känna mig lite obekväm bara på grund av hennes första chockade blick på oss. När vi smiter förbi henne lägger hon till - fortfarande småskrattandes - 'Ja, det var kul!' We made her day I guess.

Innan Hunn skulle gå & lägga sig så bäddade vi i mina nya sängkläder från H&M Home. Dom har legat & väntat i garderoben ett tag, men nu får dom inte ligga kvar där längre. Corint blev totalförälskad & vägrade flytta på sig, så det var inte det enklaste att lyckas bädda. Men damn var söt hon är. Lilla Corint. Men nej. Nu är klockan minsann redan tre. Så nu ska jag ut en sista vända på balkongen & njuta av den varma vårnatten med en cigarett.  Sen ska jag krypa ner under täcket. Förmodligen så ligger både hunden & katten på min plats. Kanske till & med min Sockertopp.


Nighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0