Tillbaka till vardag

Mitt jobbmarathon tog slut trots att det kändes som att det skulle hålla på för alltid. Jag hade fruktansvärt kul. Alla på jobbet gjorde verkligen att timmarna & dagarana gick fortare än vad dom borde ha gjort. Jag & Rudina bestämde oss för tjejvasan nästa år. & jag & Doris köpte bil & häst mitt i hela skiten. En fantastisk vecka, med otroliga personer. Onsdag, torsdag så sjöng vi. Vi sjöng som idioter. Känn ingen sorg för mig Göteborg & massa andra låtar. Jag hann till & med gå ut på fredagen. Jag & Acke drack nya drinkar, spelade black jack & minglade. En paus mitt i allt jobb.

Nu tänker jag försöka återgå till vardagen. Självklart blev jag sjuk på en gång, men nu. Nu tänker jag försöka andas lite. För nu finns det tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0