21.15

Jag & Alva har bakat idag. Cupcakes, drömmar & nu ska jag göra rabarberpaj bara rabarberna tinat lite. Jag kommer att ha fullt upp hela kvällen som det ser ut. Städa & plocka så att jag ens vågar ha alla här på fika imorgon. När allt är över så återgår jag till det vanliga med jobb & för lite sömn. Men nästa helg, då ställer vi ut Corint för första gången. Jag måste erkänna att jag är lite nervös över att gå med henne i utställningskoppel. Hon är ju så rackarns stark, & just nu så lyssnar hon inte alls på mig. Hon gör precis som hon vill tror hon, & trots att hon inte är ens ett år, så är hon galet stark. Kommer nog att bli en riktigt duktig draghund, men nu vill jag inte att hon ska dra mig fram när vi är ute & går. Bråkfia. Tänkt om hon varit bara liite mer som Häxa & i alla fall ville lyssna lite. Synd att jag inte kommer att ha tid för lydnadsträning i sommar. Hoppas att vi kan hoppa på i höst. Men nu, åter till kvällens fix & trix.

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj så ni bakat och stått i :-)

Hoppas du får en fin helg å morsdag! <3

2010-05-28 @ 21:49:34
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0