All these nights

Alla jobbnätter brukar vara brutalt lika varanda. Jag slår mig lite, springer in i saker, tappar saker, försöker slå ihjäl timme efter timme med enformiga sysslor.. men igår fick jag & Sannah besök av chefen. Lika trevligt som vanligt. Han är som vilken grabb som helst. Det disskuteras allt mellan himmel & jord. Hundutställningar, barn, husbygge, uppvärmning, mediciner, pengar, skotrar - framför allt snöskoter på vatten - , dieter, beroenden, lite jobb & framtidsplaner. Tre rökare har också en förmåga att få varandra till kedjerökning. Mihi. Trevligt avbrott i slentrianen.

Idag var jag på arbetsintervju. Nu väntar en veckas nervositet innan jag får höra hur jag ligger till bland de andra som sökt. Jag vill verkligen ha det här jobbet, men samtidigt vill jag inte behöva sluta på TraffiCare. Hoppas att det går att göra någon ändring i schemat så att jag kan vara på båda ställena. Hoppas, hoppas.


Nu ska jag kasta i mig lite mat & cykla ner till jobbet. Corint ska få följa med också så att hon får springa lite. & på så sätt så får jag i alla fall träffa Jim en sekund när han hämtar henne. Det finns alltid en baktanke ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0