Tending the bar

Bartender kvällen i ära. Fruktansvärt mycket personer i rörelse för att vara helgen innan löning. Fann mig själv stå själv & sköta stora baren, medan de andra två trängdes i den lilla. Fullt upp hela tiden, men hellre det än inget att göra. Lite personlig utveckling inom karriären, med dricks på köpet. Det kan ju inte bli fel. Har bara så svårt att somna när jag väl kommer hem, pulsen slår hårt & snabbt & jag är långt ifrån sömnig. Så jag får väl lägga mig & läsa helt enkelt, & hoppas på John Blund ännu en helgnatt..

Fick en kommentar om att inte hela inläggen syns. Någon mer som märkt detta? Ser inga fel här hemma på både Opera & Explorer iaf. Inte på telefonen heller..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag ser heller inte hela inläggen, ser nästan inte vad jag skrivit nu :/ Vänsterkanten kommer liksom in i rutan där inläggen visas :S

2010-05-23 @ 15:10:44
Postat av: Jessica

Hm, konstigt. Svårt & ändra på något som jag inte ser själv.. Jag får plocka fram min 15's dator & se om jag ser någon skillnad (:

2010-05-23 @ 15:19:08
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0