Vinterhull & nakenfisar

Alva var på badhuset för första gången idag. Hon var mäkta faschinerad av alla nakna flickor, många duschar & det faktum att Jim inte var & bytte om & duschade med oss. Vi trodde att hon skulle älska badhuset, men efter att hon gjort rädda miner, frusna miner & varit sekunden från tårar, så insåg vi att vi att det skulle behövas lite tid för henne att vänja sig. Dessutom är min dotter en riktig badkruka annars också. Hon hatar att få vatten på huvudet eller i ansiktet, & har nära till tårarna varje gång jag ska skölja ur hennes schampoo. Jag däremot oroade mig för att behöva visa mig i bikini med vinterhullet, samt att utsättas för klor för första gången på flera år. Sist måste ha varit fröken Hjältes klorinstädning på Lilla Krogen.. Ja, så där var jag i alla fall, rätt så obekväm med att behöva visa varenda liten skavank. & sen kloret. Men efter en kik i spegeln så fnös jag åt mig själv & insåg att det inte var så farligt, & sedan struttade vi ut. Efter badet så hann jag & Alva värma oss en stund i bastun, & Alva planerade redan in ett nytt besök på badhuset. & även om kloret slog till i huvudet när vi kommit hem, så är det värt det om Alva vill göra det. Bara att bita ihop ♥

 

& imorgon hoppas vi på sol så att jag kan sola figuren också. Då ökar nog självkänslan ännu mer. Mihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0