14.37

Dag 2 i min & Alvas tvåsamhet. Vi hade hoppats på pulkaväder, men just nu så töar det ute. Vi får hoppas på att det blir lite kallare om någon timme så att vi kan ut & leka. Sneakers klarar inte blötsnö. Har inte direkt någon plan för dagen, just nu så räknar Alva pepparkakor som hon strött ut över hela vardagsrummet. Skulle väl faktiska städat lite till idag eftersom jag lyckades enormt igår. Rätt förvånad själv, men skiten tar ju liksom aldrig slut. Det finns skåp som ska städas, bokhyllor & andra förvaringar..


Imorgon dyker dessutom mina småsyskon upp. Då blir det kaos i vardagsrummet. & kaos i köket om jag pallrar mig iväg & handlar ingredienser till lussebullar & knäck. Men helt klart värt det. Allt för att slippa en uttråkad & mindre happy treåring. Nej, en cigg kanske & jaga ut hunden på balkongen. Det behövs vinterpäls på utställningen i Sthlm. & jag är envis till tusen. Kÿss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0