När den lilla Räkan sätter sig på tvären

Vissa dagar så är trotsen ett faktum. Då är den värre än vanligt & konstant. Idag fick Kelley se en mindre pepp mamma & jag fick en tröstande klapp på ryggen. Matvägran slutade med att jag skickade dotra i säng. Där låg hon & grät över att klockan inte var åtta. Så efter lite överläggning så fick hon återgå till matbordet för försök nummer två. Jag vinner nog oftast, men jag hatar att behöva tjata & gnälla, bli irriterad & ledsen. Klockan åtta ska i alla fall lilla Bråk-Räkan lägga sig & jag ska få andas & kurera mig till Grey's..

Sen ska jag läsa Kafka's 'Slottet. Usch vad svårt jag har för texten. Skriven på gammal svenska & med konstiga meningsbyggnationer..


Kommentarer
Postat av: Soffy

Det är bra gjort jessika! Ge dig inte, du är duktig med Alva!

2010-11-03 @ 19:53:03
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack Sofie! Jo, för det mesta så tror jag att jag är det.. men ibland blir det lite mkt :p Kan nog ha en del med vårt arbetsschema att göra också ^

2010-11-03 @ 20:21:34
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0