Sötbubblan


Älskade lilla Sötbubbla. Förlåt för dom gånger mitt tålamod inte är på topp. Förlåt för dom gånger vi bråkar med varandra av trötthet & treårstrots. Jag älskar dig varje sekund av varenda eviga dag. & även om du säger mamma 3 gånger bara för att få min uppmärksamhet & sedan kontrar med total tystnad, så älskar jag det faktum att du varje gång påminner mig om vad jag är. Din, & för evigt din. Nu ska jag försiktigt krypa ner bredvid dig så att jag kanske orkar rulla ur sängen lite tidigare imorgon. Så att vi kan mysa några timmar innan jag ska jobba & du ska leka på dagis. Dagarna går alldeles för fort, & jag måste bli bättre på att ta tillvara på varenda liten sekund..


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fint skrivet, ja man ska försöka att uppskatta varje sekund, ska tänka på det jag med... Kram

2010-11-30 @ 09:23:45
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0