Att njuta av varenda sekund

Jobbhelg. Massor av skräp. Drivor av tvätt. Tusen pantburkar. Ytters få timmar sömn, & ännu färre timmar med tid för familjen. Det svåra är att lyckas känna sig någorlunda pepp trots att helgen är så hård på jobbet. Så på lördagen så kom Jim & Alva ner på kontoret med en picknickkorg med mat & festis. Eftersom jag inte hann hem & äta mellan jobbpassen & jobbade från halv fyra till halv fyra så ställde dom upp & flyttade sig för min skull. Sötkakor. Jag var så lycklig efteråt att kvällen gick fortare än vanligt..

Idag valde jag att få min väckning tidigt innan lunch. Dels för att jag hoppades hinna träffa Isa en stund - men det blev inte så - & dels ör att jag ville få så mycket tid som möjligt ute på Sollerön. På Sollerön myste vi med fika, svampplock med mängder av svamp & god mat. Corona fick följa med idag också, hon trivs verkligen där ute. Precis som resten av familjen.

Nu lite glass innan jobbet & mys med Hunn i soffan. Pussitussi sötbollar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0