02.27

I natt när Reginan kom så stod två polisbilar på tågstation & väntade. Poliserna stod vid en klump med personer när dom helt plötsligt började springa mot bilarna. Blåljus på, iväg i en rasande fart. & där stod jag & var besviken för att jag inte fick se vad det var frågan om. Nyfiken i en jävla strut.

Jag har precis firat min ledighet med en glass, men nu borde jag faktiskt sova. Det blir en lång dag imorgon med alla förberedelser inför vår lilla vandring. Men det får jag fokusera på imorgon. Nu ska jag krypa ner bredvid Prinsen & drömma om mina pengar som trillat in på kontot. Dubbel lön & en till liten lön på väg in. Det kommer resultera i drömmar om fina skor & kläder i mängder. Mihi.

Natti Sötkex, sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0