15.22

Började med att slita upp familjen för att hinna kasta i oss lite frukost. Packade in alla i bilen, släppte av Alva hos sin far, & åkte ut till Kråkberg för att träffa massa andra hundar & delta i lite träning. Jag måste erkänna att jag var rätt nervös. Jag har nog faktiskt rätt mycket fördomar gällande riktiga hundpersoner. Jag inbillar mig att dom ska vara pretto till tusen. Med all sin tid & alla sina åsikter. Speciellt när det var vår första gång & Corint är nyfiken i en strut & absolut inte vill behöva lyssna. Men det var trevligt & lärorikt, & Corint klarade till & med att vara lös under promenaden i slutet. Riktigt kul!

 

När vi kom hem så plockade jag fram mitt block & mina pennor för att rita på en bild som jag hållit på med alltför länge. Jag gjorde faktiskt klart den, & nu ska jag göra en till kopp thé & bre en smörgås & fortsätta med nästa bild. Den har också legat & väntat i en evighet, men det är sista bilden. Efter det så är jag fri att rita vad jag vill. Då blir det förmodligen en till bild på Xtina, jag längtar redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0