16.07

Igår var min lediga dag mitt i en veckas jobb. Jag & Alva var hemma & rensade all svamp som vi plockat på söndagen med Lena & Pelle. Efter det åkte jag, Jim, Alva & Robin till vår vanliga fiskepöl & hoppades på massor med fisk. Det var egentligen bara Jim som hade någon fiskelycka, & för mig så började det nappa först när det blivit mörkt & vi skulle åka hem.. 

Efter att jag jobbat klart dagpasset så jag hämtade Alva på dagis, & nu har vi lekt med lera i en timme. För 'omväxlingskull' så tröttnade hon före mig & nu kramas hon med Corona. Nu väntar jag bara på att Jim ska komma hem & vi ska iväg & panta burkar innan maten. Sen får vi förhoppningsvis något gjort innan jag ska jobba natt också. Förhoppningsvis. Bye for now sweeties.

Kommentarer
Postat av: Gisele

yes, skorna finns kvar! :)

2010-09-08 @ 12:02:50
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0