20.42

En timme kvar tills jag måste kasta mig iväg till jobbet. Får hjälp ikväll så egentligen så blir det nog inte mycket att gnälla över. Det är bara det att jag har så svårt att kunna varva ner från det att jag jobbar dag, till det att jag börjar jobba natt. Hela dagen försvinner i en dimma av stress. Jag måste bli lite bättre på det. Verkligen. Idag har vi i alla fall fått en del gjort trots dimman. Vi har tvättat, blåst & kammat hunden - vilket tar en evighet - & städat & donat här hemma. Känns skönare att komma hem sent på torsdag kväll om det inte ser ut som helvete. Så imorgon ska jag städa hela dagen är det tänkt. Men känner jag mig själv så vaknar jag först på eftermiddagen, även ast det bara blir några timmars jobb i natt..

Nej, nu ska jag göra en kopp thé & kika vidare på 'Pitch Black' samtidigt som jag försöker tvinga mig att njuta av min sista timme innan jobb. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0