En stund för att andas

Dom här helgerna är tunga. Dom tillåter inte någon som helst tid för något annat än just jobb. 7 tåg ska städas på 3 dagar. Har jag tur hinner jag sova lite, & har jag ännu mer tur så hinner jag faktiskt äta också. Det är nog det som är värst. Att vakna på eftermiddagen & dra på sig jobbkläderna för att direkt cykla till jobbet. Jag prioriterar sömn för mat, & prioriterar definitivt jobb före sömn. Annars hade jag inte jobbat med det här. Men jag trivs rätt skapligt måste jag erkänna. Det är inte kul kanske, men det är rätt nära till jobbet & när jag väl är ledig så är jag ledig flera dagar i rad. Det finns ju alltid fler jobb om jag känner för lite miljöombyte ibland. 

Men nu är snart min matrast slut & det är jobb som står på schemat resten av natten, thank God for music. Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0