Ibland behövs det så lite..

Pratade med bästa Kelley idag, tror minsann det blev nästan en & en halv timme. Anledningen till samtalet var inte helt förvånande - nyfikenhet. Mitt senaste inlägg hade tydligen varit lite smått vilseledande & små fossingar som sparkade mig i magen var självklart Alvas. Tyvärr. Men efter att missförstånden klargjorts så bubblande vi vidare om allt mellan himmel & jord. Jag älskar det med Kelley, alla hennes frågor, hennes lite roliga sätt att försöka hålla koll trots att avstånden är som dom är. Jag är nog dålig på sånt tror jag. Jag hade i alla fall velat vara liite bättre på det. Visa att jag faktiskt bryr mig liksom. I alla fall så gjorde samtalet med Kelley att jag känner mig så otroligt älskad & pepp på det mesta idag. Hon är så söt som kan få mig att känna så ♥

 

Men nu ska jag slita mig härifrån så att jag kan visa min grabb att jag uppskattar honom också. Detta genom ett rejält ryck här hemma så att han slipper göra allt när han kommer hem från jobbet.

 

Pussinuss älsklingar.


Kommentarer
Postat av: Kell

Du är så jävla underbar kvinna! Och samtalet med dig var precis lika uppskattat från min sida. För som de blogg-nirds vi är, så är jag inne på internet just nu för att få skriva av mig hur mycket jag uppskattar dig,vår vänskap och hur jag älskar att få höra alla de planer. Stora som små. Tänka sig. sommar noll sju var nog början på en djup och mycket lång varig vänskap. PUSS och kärlek!

2010-09-16 @ 15:54:30
URL: http://lynntyra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men sötaste! Jag grät en liten skvätt av lycka när jag läste ditt inlägg igår. DU är så jävla fin, fin, fin! Jag älskar dig <3

2010-09-17 @ 16:19:12
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0