När yrvädret sover..


Close up.

Jag ser ut som en tjockis.


Corona är så busig nu så vi knappt kan sova vissa nätter. Hon flyger fram genom sovrummet & försöker leka igång dom andra två djuren. Fungerar inte det så hoppar hon upp i Alvas säng & busar med henne. Men Alva sover som en stock så där har hon ingen tur. Jag håller på att tvinga henne att bli lite mysigare mot hennes vilja. Hon vill egentligen bara skutta & tycker att det är överskattat att ligga stilla & bli klappad & kliad. Ändå spinner hon så fort någon petar på henne. Men i natt så sov hon på min kudde bredvid mitt huvud, så lite framsteg blir det. Snövit däremot, hon sover PÅ mig den tjockisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0