Ambitiös vardag

Känns som att varenda minut verkligen tas tillvara på nu. Ingen tid som liksom rinner mellan fingrarna eller försvinner i tomma intet. Idag har jag & Alva ätit brunch, cyklat till mvc & lyssnat på 'lillebrors' hjärta. Träffade på fina, fina Doris också & jag avundas henne så fast det bara skiljer några veckor. Hon är ju liksom snart klar ^ Alva var lite skadeglad när mamma blev pickad i fingret & lite smått förbluffad över att känna på 'lillebrors' huvud igen. Hade gått ner några hekto vilket känns så där med tanke på att jag inte kan göra något åt saken. Efter att ha cyklat hem så blev det någon timme i lekparken innan vi cyklade till Maxi & handlade mängder med frukt, bär & andra nyttigheter. Sen bemästrade vi en ny maträtt - jag är sämst på att laga mat - & det var riktigt gott. Sen spelade vi spel samtidigt som Alva envisades med att kika på handboll, & sen en saga för att avsluta dagen. Nu ska jag jag bara plocka lite innan jag kryper ner bredvid henne. För imorgon väntar en fullt planerad dag med frukostbesök & massor med mys.

Dröm bara söta, fluffiga drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0