Det där med dåligt samvete

Kluven. Mentalt utmattad & lite ledsen. Jag hade längtat så efter Alva då hon varit hos sin pappa i en vecka. & så kommer hon hem.. Lyssnar inte. Bråkar & gör revolt. & jag försöker diskutera med den lilla känslostormen som ska föreställa min dotter. Försöker inandas & njuta av dom få minuterna då vi inte bråka. & jag får så dåligt samvete för att hon ska behöva känna som hon gör, för att hon ska behöva gå igenom det jobbiga med att sakna någon hon älskar. Ibland säker hon det & tittar på mig med tårfyllda guldfärgade ögon..

'Jag älskar efter Jim'

Jag har förstört för mig själv, mitt livs kärlek & mina barn. Jag kan inte känna att jag har någon rätt att klaga när det är jobbigt, men det gör jag ändå. & allt blir till en ond cirkel av dåligt samvete.

Kommentarer
Postat av: Diddi

Du har väl lika mycket rätt att klaga som alla andra gumman. Man kan inte leva ett normalt liv om man inte får ventilera sig. Var glad att hon ibland säger det och att hon bråkar även om det är jobbigt så visar hon ändå att hon känner men hon vet ju inte hur hon ska känna.. Jag känner med dig. Tänker på dig. Finns för dig. Alltid.

Älskar er mina små guldkorn. <3

Puss

2011-04-13 @ 23:11:13
URL: http://barnlosaservitrisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0