Missöden & myspys

Dagen började med att Diddi & Erika kom med frukost & efterrätt a la Kaffestugan. Diddi & jag hade noll motorik & spillde kaffe & Cola över bord, golv & soffa. Riktigt trevligt att vara några fler när det ska ätas frukost. Efter 2 timmars besök så lämnades jag & Alva till vårat, vilket idag fick bli inomhus. Lekparken fick vänta på en soligare dag. Istället så planterade vi smultron, lekte & städade lite på balkongen, sov middag - för första gången på evigheter - liite för länge, dammsög hela lägenheten, torkade alla golv, lagade mat för ett helt kompani, bakade cupcakes som nu tar upp halva kylen & avslutade med ett bad innan det för längesedan var läggdags för Alva. Nu börjar det bli så där onödigt sent igen, så jag ska minsann krypa ner bredvid min Räki-päki & läsa tills jag somnar. Imorgon jobbar jag näst sista dagen/natten, så sömn kan vara en fördel. Sweet dreams ♥

Kommentarer
Postat av: Kelley

Underbar dag har ni haft! =)

Och inte är du bara världens bästa tjej utan en helt fantastisk mamma också!!

Åh, vad jag är lycklig över att ha dig i mitt liv!!

2011-04-30 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0