00.05

Idag känner jag mig lite bortskämd. På rätt sätt. Jag, Alva & Mini har nämligen haft både Diddi & Isa här idag. Det åts glass & uppdaterades i timmar. Allt mellan himmel & jord vidrördes. Så där som jag älskar. Alva fick en My Little Pony på sitt gips & jag fick vila lite från allt bärande. Mini tycke inte att hon behövde sova idag & har i princip varit vaken konstant i 12 timmar. Förutom korta power naps. Tur att jag har en babysele så hon kan hänga på mig lite & inte bara bäras. Imorgon ville Alva åka till sin far, så hon får väl ringa & fråga snällt. I så fall så ska jag försöka få lite gjort i nya lägenheten nu när det äntligen är tomt. 2 dagar sent, men nu kan vi i alla fall börja flytta. Awesomeness! Sweet dreams sockertoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0