28 februari 2o11


Kommentarer
Postat av: Kelley

Min fina söta älskling! gud vad jag saknar dig! Och jag vill så himla gärna vara där och bara finnas nära. Jag hör inte vad du säger men lilla fina söta vad mitt hjärta skriker efter att få vara vid din sida. Jag tänker på dig. tusen gånger om dagen. Jag skickar en massa kärlek via telepati och så fort jag får en telefon helvete så har vi våra underbara nattliga samtal. pussåkärlek i mängder!

2011-02-28 @ 18:27:55
URL: http://lynntyra.blogg.se/
Postat av: Ben

Hola Chica! Jess min lilla favorit kines, starkt inlägg, Du kommer klara dig igenom detta som allt annat, du må vara liten men du är fan stark. Är det något så är det bara att slå en signal eller skriva det vet du! :) Du har ställt upp för mig, guess its my turn :) <3

2011-03-01 @ 05:07:05
Postat av: Jessica

Jag älskar er.

2011-03-01 @ 21:10:15
URL: http://kinne,blogg.se
Postat av: Ben

Dito :)

2011-03-02 @ 05:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0