Att försöka förstå sig själv..

Jag vet att jag sa det. 'Jag har aldrig varit trogen till hundra procent'. Kanske ville jag bara varna för framtiden, eller så ville jag bara vara ärlig. 'Jag är en sexmissbrukare'. Skratt & roade blickar. Men jag skrattar inte. Jag är fast i spiralen av självförvållad självförakt. Jag kan inte sova bredvid någon & bara sova. Bara sova. Så enkelt det låter. Eller totalt omöjligt.

Så nu drömmer jag om sex, hela tiden. Vaknar med en ångest & tomhet som inte går att beskriva. Men jag börjar förstå nu varför det blivit så här. Bekräftelsen. Den inte speciellt svåra jakten. Självförtroendet. Att glömma allt för en stund.

Men det finns ingen rättvisa i det. Ingen möjlighet till lycka. Jag vet det, men jag kan inte förändras. Uppenbarligen.

Kommentarer
Postat av: jennie

när du har räknar ut dina brister så har du bara två val -låtsas inte om att ha dom . Eller ta tag i dom . och du är för stark för att bara skita i det ...Allt du vill är möjligt ! Det vet du mer väl än jag . Jag tror på dig .. jag tror på dig mer än du själv tjejen ! Du kommer att fixa de här med <3

2011-01-24 @ 19:18:18
Postat av: Jessica

Jennie, du är en av de få jag har kvar. Dina ord är så mycket värda. Jag älskar dig! <3

2011-01-25 @ 00:10:41
URL: http://kinne,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0