Det där med söta små pälsbollar

Jag & Jim har suttit & kikat på Blocket.se på alla omplaceringar av katter & hundar som ligger ute. Sen blev det självklart en hel del kikande på kattungar & hundvalpar. Jag är hopplös på den fronten. Jag vill ha en större lägenhet nu så att jag kan ta en kull på Corona när hon fyllt ett. Egentligen så skulle jag vilja ha min egen Ragdoll-hane, men det hade varit kul med en annan ras också..


En Somali. Helt fantastiskt fin ju! eller..

..en Bengal. Titta bara! Som en liten mini leopard/ozelot ♥


Kommentarer
Postat av: julle

bengaler ska tydligen va lite dumma i huvet!

ta bondkatt istället ;P

2011-01-11 @ 08:15:26
URL: http://rosabullen.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Det fick jag höra om sköldpaddsfärgade katter också. Ingen bondkatt för mig heller! Renrasigt ska det vara! & helst inte någon katt som finns i varenda gård (;

2011-01-11 @ 11:01:43
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0