Imorgon ska jag se mig själv i spegeln utan att rynka på näsan - hoppas jag

Efter att ha jobbat mer än en vecka i sträck så är det såå skönt att veta att det bara är ett arbetspass kvar. Sedan förra onsdagen så har jag jobbat 16 arbetspass. Dessutom så har jag offrat lite fridtid på att städa på vårat kontor & i våran tvättstuga idag. Så jag får faktiskt se ut som skit vid det här laget..

Nu på kvällen har jag & Hunn bosatt oss i soffan. Först kladdade vi med grillade revbenspjäll & potatisgratäng till 'Preditors'. Sen skulle han envisas med att tvinga i mig Coca Cola & Pringels också. Mihi. Jag kommer ju ändå snart att vara en riktig tjockis, så jag kan lika gärna addera några kilon på vägen dit.

Nej sötkex, ett bad väntar innan jobbet.. Pussituss.

Kommentarer
Postat av: Sannie

hihi jaa, lite rödare är det ILR! :)

2011-01-13 @ 20:50:40
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0