Att hinna med

Prinsen började jobba idag. Ingen mer semester. Så sedan igår klockan 6 har vi varit själva - jag, Alva & Mini. Det blir inte mycket gjort. Allting tar en evighet. Allt tar två timmar längre än vad det brukade göra. Jag försöker hinna andas lite nu när flickorna sover inne i sovrummet. Jag har 6 maskiner med tvätt som ska hängas & vikas, disk som ska diskas, dammsugning som borde gjorts för länge sedan.. flyttpackning på det.

Trots att jag har ångesten from hell för att jag inte fått något gjort så har det gått bättre än förväntat idag. & inne i sovrummet ligger dom finaste 2 flickorna i världen. Jag är så lyckligt lottad ♥

Kommentarer
Postat av: Lena Andersson Svensson

Fina bilder tycker vi på sollerön

2011-07-11 @ 22:49:17
Postat av: Diddi

Du är söt gumman. Man måste inte hinna allt. Du får ha det stökigt, ingen kommer att döma dig. Kanske har du lust att ses på onsdag elr torsdag. Jag är iaf ledig och finns tillgänglig om du vill ha lite vuxen sällskap =)

Puss på er söta flickor

2011-07-11 @ 23:12:24
URL: http://diddiz.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Lena - Tack.



Diddi - Det vill jag! <3

2011-07-13 @ 11:10:11
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0