Dag 4

Fjärde dagen i rad på Tingsnäs. Mini-bus var snäll & sov medan Mamma & Pappa solade. Jag doppade mig faktiskt lite fort 2 gånger också, men Jim var en fjant. Lite solbrända har vi faktiskt blivit, & det var verkligen på tiden. Mihi. Resten av dagen har vi bara haft hemma-mys & tagit en promenad i kvällssolen. En film & nu ligger jag mellan 2 sovande älskisar. Imorgon hoppas jag på att få lite mer packat, hinna dammsuga hela skiten & torka alla golv. Det är nog det mitt liv kommer bestå av hela månaden, packa & städa. Men det är så värt det. Nu hoppas jag bara på att Alva får sin rullstol i början på veckan så att jag kan ha henne hemma lite. Annars kommer det kännas mindre kul. Jag saknar min lilla Räkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0