Fina dagar

I måndags lekte vi hos familjen Larsson/Lindkvist. Igår fick jag massor gjort som jag behövde få gjort & tog 2 promenader med Räkan & Kräkan. Idag var vi till bvc, sen körde jag med körskolan efter 1,5 månaders uppehåll. Efter det handlade jag med Jim så att han får något gjort borta i hans lägenhet innan jag åkte hem till barnen igen. Första gången ifrån Mini. Lite skrämmande, men det gick galant. Duktig Lillebror har jag minsann. Sen fick jag överraskningsbesök av mina fina favoritcheyer Kelley & Isafisa. Men det bästa, det absolut bästa hittills denna vecka är att Isas familj ska prova att ta Snövit. & jag som ringde idag & bokade en tid hos vetrinären för att ta bort henne. Ååh, jag hoppas verkligen att det fungerar för henne hos dom. Hon kan inte få ett bättre hem. Tack fina ♥
Men nu ska jag äntligen hoppa in i duschen. Ingen av mina flickor ville sova ikväll. Alva vaknade & grät & bara fortsatte gråta, så hon är en soffsovis inatt. Mini somnade för en liten stund sedan efter nästan 8 timmar vakentid - bortsett från korta, korta stunder av sömn. Den tösen vet minsann inte att små barn ska sova, haha. Nej, snabb dusch & sen några timmars sömn. Imorgon ska vi försöka pallra oss iväg tidigt för att leka med Johanna, Molly & Milo i Vita-Björn-parken. Det kommer att bli perfekt, bara det inte bestämmer sig för att regna.
Pussinussitussi sockertoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0