Jess aka MålarN

Trodde att jag gjort världens kap då jag skaffade mig en målare. Vi var på färgaffären i en & en halv timme i veckan & valde tapeter & färg. Jag låtsades förstå vad som egentligen sades, men stod mest som ett frågetecken. Prinsen var pepp & jag kände stressen lätta lite. Tills igår. Tills igår då vi packade väskor & påsar för en helg hemma hos Prinsen. Då hade peppen lagt sig & det blev ingenting gjort. Han blev lat & jag blev stressad igen.. & idag har han jobbat några timmar innan han åkte iväg på fisketur. Så det hela resulterade i att fröken Tsang står & slipar ner skarvar & liknande i hallen. Jag kan inte påstå att jag känner mig så säker på vad jag egentligen håller på med, men jag gör det & då kanske det i alla fall blir något gjort den här helgen. Annars kvävs jag nog av stressen med allt som ska göras. Packas, städas, tapetseras, målas & flyttas. En & en halv månad kvar & jag håller nätt & jämt huvudet över vattenytan.

Kommentarer
Postat av: Lena Andersson Svensson

ni vet att vi gärna kommer och hjälper er om det behövs men då får ni skicka en brevduva till sollerön.

2011-07-16 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0