Blog rape

Jag älskar Jim och jag är cool för jag har en android-telefon.

Update. Imorgon ska vi till vetrinären med Snövit, sen ska hon begravas på vår tomt. Känns rätt fint att veta att hon är där. Hoppas att Corona inte blir helt förstörd. Förhoppningsvis lyckas hon bli lite tjockare när hon blir ensamkatt, & sen kommer ju Corint hem så hon får leka med henne. Idag har Mini varit på sin 6-veckors-kontroll hos läkaren. Han blev så imponerad av hur stark hon är som redan klarar av att lyfta hela överkroppen med sina små armar.

Nu hoppas jag att lilla fröken vill sova så jag hinner plocka lite innan jag tvingar mig i säng. Lägenheten är ett enda kaos efter en helg med 6 personer & 2 katter boendes på 62 kvadrat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0