Mys med nära & kära

I söndags var jag, Prinsen, Diddi & Erika på Cajun Kitchen at Wasastugan. Det var det mysigaste på länge & Mini var snäll & sov halva tiden - den andra halvan åt hon. Efter det åkte jag hem & inväntade Alva & sen dess har jag, Alva & Mini försökt hinna med allt som ska göras i vardagen. Det går nog lite bättre för varje dag som går. Påkvällen så badade dom tillsammans & den här gången grät inte Mini. Förta gången jag badade henne så var hon mindre happy. Kanske var det mysigare när Alva var med. Efteråt somnade dom båda på soffan för andra kvällen i rad.

Nu har jag städat & dammsugit & ska njuta att tystnad, 'Water for Elephants' & grönsaksstavar med dipp. Förhoppningsvis får jag sällskap av min fina Fröken K också. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0