Underbara försommar

Igår fick jag mysa hela dagen på Sollerön med Diddi. Det sattes upp tält i trädgården, mumsades hamburgare, fikades i solen & pratades framtid & nutid. Väl hemma så lockades jag till andra sidan Mora & cyklade 6 kilometer för pizza, film & myspys.

Idag började dagen med en promenad ner på Åmåsängsgården. Där blev det en kopp thé & en chokladboll innan promenaden tillbaka. Kort efter det en cykeltur - & en del vilseåkningar - innan jag 1 mil senare möter Fröken K. Efter ytterligare 5 kilometer på cyklar & försök till att fylla i våra luckor så satte vi oss i solen på Wasastugan & myste med fruktdrink - alkoholfri såklart - & chicken fajita. Mums! Mysig personal gjode det hela ännu bättre, såklart. Sen badade vi fossingarna nere på bryggan - iskallt minsann - innan vi åt kulglass & cyklade hemåt.

Nu ska jag njuta av ett bad innan jag ska cykla tvärs över Mora igen. 2,5 mil idag. Kunde kanske klarat Siljan runt? Mihi. Nej, ska försöka få med mig Kelley på Tällbergs halvmarathon istället. Det skulle vara awesome!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men jösses, är du så pigg fast du ska till att föda? Jag kommer förmodligen ligga som en fläskis och inte kunna röra mig i vecka 40 :P.

2011-06-04 @ 22:46:04
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jodå, ibland har jag mina dagar (;

Har faktiskt klarat mig rätt bra. Förutom en del smärtor & sömnbrist ^

2011-06-07 @ 09:27:04
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0