22.51

Har äntligen lyckats storstäda här hemma. Dammsugit, dammat, putsat & skurat. Jag har svårt att tro att någon utan tvångssyndrom kan förstå hur det känns. När allt är skinande rent & det dröjer sig kvar en svag lukt av rengöringsmedel. Alla rummen är rena & jag andas helt plötsligt lite lättare. När.det var klart så blev det onsdags-mys med mina flickor & Grey's Anatomy. Tända ljus & njuta av att se dom somna en efter en. Till & med hunden & katten sover. Det enda som fattas är rätt uppenbart. Men även om jag bor kvar här eller flyttar vidare så känns det skönt att veta att jag fortfarande lyckas prioritera ordning & reda framför andra saker. Med 2 döttrar & 2 pälsbollar så behövs det. Nu var det i & för sig mitt hår som låg överallt. Usch. Mitt stackars hår är bara en tredjedel så tjockt som det brukade vara.. Men nu ska jag måla mina naglar & sen ska jag gråta till Lokes nya. Jag vet hur ont det kommer att göra. För jag tänker liksom alltid på dig när jag lyssnar på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0