Besvikelsens vapendragare

Vågade oss hem för att bada, äta & bara vara bland vårat några timmar. Barnen har sovit många timmar inatt, jag har lyckats sova några få. Är så svårt att ens hålla ögonen öppna, men vi måste försöka få någon klarhet i hur framtiden kommer att se ut. Jag är rädd & ensamheten är så skrämmande, trots nära & kära. Jag vill få vakna upp från det här & krypa närmare din värme. Se på dig & veta att du är allt jag vill ha. Men det finns inte längre, du har blivit någon annan för mig. Mitt livs besvikelse. & jag kommer förmodligen aldrig få ta del av din ånger.

Kommentarer
Postat av: kell

Älskade fina. Det gör ont i mig. du är ju värd all lycka. Kärlek i mängder.

2011-11-08 @ 19:34:04
Postat av: Jessica

Det blir bättre <3

2011-12-06 @ 16:20:37
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0