Det var en gång..

Så trött på att mitt liv ska vara en så jävla tragisk historia. Trött på idiotiska saker som olika personer slänger ur sig. Är det verkligen så svårt för vissa att se vilken sida som är rätt? Vilken sida som är fel? Jag tänker inte bara glömma & förlåta. Jag tänker inte låta ytterligare lögner nästla sig in i min vardag. Så mycket hemligheter & undanflykter. Jag tänker göra det som är bäst för mina döttrar & mig. Vi 3. Alltid. Jag kommer aldrig kunna lita på dig igen, se dig i ögonen. Du behöver inte ens låtsas längre. Låtsas som att du vill vara en del av min framtid. Du är fri nu. Fri att följa dina egna hemliga drömmar. Men om du ens så mycket som påstår för någon att du älskar mig så ljuger du. Du vet inte ens vad kärlek är. Det jag gjorde mot dig känns liksom inte så farligt längre.

Kommentarer
Postat av: term paper

Life is not so bad! It is just a black line!

Postat av: Jessica

I guess it's relative. If it's really not that bad, I hope for some good soon.

2011-11-12 @ 15:59:00
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0