Veckovis

Från fredag till fredag hade jag jobbvecka. Mini sov ännu mindre än vanligt & lyckades trötta ut oss genom att vara konstant vaken från 7-8 på morgonen till 10 på kvällen, undantaget 1-2 timmars sömn. Hon fick majskrokar & hon hatade att dom var böjda för att det komplierade mumsandet.

Pappan har snart ätit upp dom.

Corint fick tränas lite & njöt av årets första frostnätter.

Alva ritade en fantastiskt fin teckning till sin stolta Mamma ♥

Vi åt massor med våfflor innan vi kasserade järnet.

Jag såg stjärnfall på stjärnfall & frös rumpan av mig.

 

Efter jobbveckan kommer en hel vecka utan jobb & än så länge är det 4 hela dagar tills jag jobbar igen. Det finns massr att göra, & jag hoppas jag hinner lite mer än det jag redan gjort. Vi håller på med omställning här hemma. Mini får intetutta på mig mer, & jag har skitont. Såklart. Men det jobbigaste är att jag faktiskt saknar det.. Att sova med henne tuttandes. Lilla pluttiskrutt ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0