2 år, 6 månader

Jag fick blommor idag. 2 buketter faktiskt. Kanske har jag varit lite extra snäll på sista tiden? Jag ville ju inte vara sämre än Prinsen så jag köpte honom min favoritblomma i en stor kruka. Att han skulle vara allergisk mot den var ju inte direkt vad jag räknat med. Dagen till ära åt vi lite extra gott & Alva valde att spendera sina pengar på en Barbie med massa klänningar & skor. På kvällen ringde jag både Syster & Kelley för lite updates & fick lite gjort här hemma samtidigt. Nu är det redo att dammsugas, dammas & diskas efter några timmars sömn. Får minsann ställa alarm om jag ska hinna för Diddi kommer & plockar upp mig, Mini & Corint halv 11 & så åker vi & hälsar på Erika i Orsa. Skönt att få hänga lite & uppdatera varandra. På eftermiddagen ska det plockas svamp. Vi åkte lite för kort förra gången & hittade inte så mycket rödgula trumpeter, så imorgon gör vi ett nytt försök. Men nu ska jag göra som dom andra 4 & sova. Natti sötsaker.

Kommentarer
Postat av: sämst tanten

Men herregud vad dålig jag är!!! Glömmer och glömmer. vad ska jag köpa för present till räkan? åh, typiskt också. =( hjälp mejrå!

2011-09-23 @ 00:25:42
URL: http://lynntyra.blogg.se/
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Oj, vilken fullspäckad dag :)



Mm, det börjar minst sagt bli lite otåligt nu kan jag säga. Kroppen är ju ett gissel i sig, men otåligheten är nog värst ändå. Ja, du var ju nyss i samma situation så du minns säkert hur det är ;)

2011-09-23 @ 20:00:20
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Jessica

Camilla - Jo,jag minns Uscha ^



Sämst tanten - Barbie ju!

2011-09-28 @ 13:04:15
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0