Höstmys & trötta cheyer

Vi vaknade alla 3 precis klockan 9. Alva sov första natten i sitt nya rum & det gick ju utan problem. Lilla tokfian har ju blivit mörkrädd, så både Prinsen & jag räknade med att få ha 2 flickor mellan oss under natten. Men nej, Alva var så duktig så. Jag & Alva åt frukost på en gång medan Mini låg i sitt baby-gym. Efter det tog vi en promenad i skogen & var ute en timme. Mini somnade precis innan vi gick in & sov en väldans massa..

Trötta cheyer & en slö eftermiddag i soffan innan Prinsen kom hem & vi åkte iväg på svampjakt. Lite tidigt ännu, men jag har ändå att rensa idag. Alva bakar småkakor & jag rensar svamp & donar hemma. Rätt okej dag för en hemmafru.

[Med tanke på att jag somnade inatt när jag började skriva det här så kanske jag skulle ge mig själv pris som den tröttaste cheyen i familjen..]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0