Vad hände där?

Upp tidigt med Alva & äta frukost med Jim som redan åkt till Falun & lämnat bilen. Upp på Stormyren & slutbesikta lägenheten. Får sätta en ny våd i sovrummet, men sen är det bye bye Stormyren, jag kommer inte att sakna dig. Okej, lite, men det är i så fall närheten till dagis & affärer. Efter det blev det tur & retur Falun & hämta hem bilen. Tydligen inte det lättaste att hitta läckan i acn, så vi ska tillbaka om en månad. Telefonmöte med cheferna på jobbet, & efter det tittade Robin förbi på lite glass & soff-häng. Han drar ju till Göteborg imorgon så det var kul att träffas lite innan. Sen blev det soff-middag i form av grillad kyckling, baguette & sallad innan vi fortsatte plocka här hemma - jag är allt annat än intressant nu för tiden.. Men för en timme sen så blev jag tvingad att gå & lägga mig, så nu ska jag försöka sova. Halv 10? Vad hände där? Dom andra 2 slocknade minsann direkt också.. Aja, imorgon kanske jag i alla fall är liite intressantare. Pussituss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0