00.35

Idag var verkligen en riktigt bra dag. Jag & Jimpa lämnade Alva på dagis inför hennes pappa-helg, innan jag tittade in på arbetsförmedlingen för att visa lite papper & uppdatera dom lite. Efter det passade jag på att handla 2 flaskor balsam så jag slipper vara nere på Mora mer än nödvändigt. Det säljs ju bara på Åhléns så.. Sen strosade vi runt med Mini i affärerna i Noret istället & kikade på allt & inget. Trots det så hamnade vi på Kina för lunch. Mini var sitt nöjdaste jag & vi fick faktiskt äta utan stress & gråt. Trevligt också att träffa släkten lite. Sen gick vi en promenad med Mini i pulkan & Corint & Yolka i koppel. Yolka fick bäras hela vägen i princip. Tjockis. Efter det så hade vi en liten städdag - som jag ju älskar. Jag hann också med att fixa massa pappersarbete, träna, skypa med först Syster & sen Kelley, & äta semla. Men jag behöver min skönhetssömn nu & imorgon ska vi bygga klätterträd till katterna. Pussunussi natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0