23.42

Pratat katter halva kvällen via telefon. Känner mig proppad med information efter dessa dagar & mer blir det imorgon. Fick i alla fall fina råd & infallsvinklar av uppfödaren bakom SE*Sky High's. Hon har ju så otroligt fina katter & hennes tankar & åsikter var otroligt kul att få ta del av. Imorgon hoppas jag få prata lite Kurilean Bobtail också. Rasen i sig är ju inte alls lika komplicerad känns det som. Just nu i alla fall. Intryck ändras. Men jag tycker att det här är så fantastiskt kul. Även om jag ibland tycker att genetikläran är svår att få full koll på, & matematik inte är min starka sida. Köpte oss faktiskt en allt-i-ett-skrivare idag eftersom jag hela tiden behöver kopiera & skriva ut saker. Det kommer underlätta såå mycket. Men nu lite skönhetssömn då jag verkar bli hemma själv med döttrar & djur imorgon. Natti natt Sötkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0